سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام دوستان...

شاید مطلبی رو که امروز میخوام بگم به خیلیا بر بخوره اما حتی کسانی هم هستند که با من تو این زمینه هم عقیده باشند! در هر حال اینجا وبلاگ منه و هرچی که صلاح ببینم توش میذارم.

مطمئنم میدونید من کلا آدم با جنبه ای هستم و اون سر ظرفیتم ناپیداست و تا وقتی که بدونم پای شوخی در میونه از هیچی ناراحنت نمیشم اما در یک زمینه شاید بیجنبه ترین انسان روی کره ی زمین باشم و اون روابط بر پایه ی احساس و عشقه!!!

نمیگم از هر رابطه ای متنفرم حتی شاید خودم هم پایه  روابط علمی و هر چیز دیگه ای به جز موردای بالا ام و نمیدونم چرا بعضیا همه ی اینا رو باهم قاطی کردن و سعی میکنن از طریق وبلاگ وارد بشن و بعدش بی اجازه آدمو ادد کنن و بعد هم..........

هر چیزی که هست میشه همینجا بگید پس دیگه نیازی به چت و چت بازی نیست چون وبلاگ جای عمومیه اما وقتی میخوایم چت کنیم، تنهاییم و وقتی احساس بخواد بر عقل غلبه کنه هیچی نمیتونه جلوشو بگیره حتی با اراده ترینای ما پس باید خودمون از فراهم شدن مقدماتش جلوگیری کنیم تا تو دام یک طرفه که راه بازگشت نداره نیفتیم.

من فک میکردم پارسی بلاگ بهترین میزبانه و به خاطر همین آیدیمو تو وب گذاشتم اما بعضیا بیجنبه بازی درآوردنو باعث شدن برش دارم و دیگه هیچ وقت به جز به دوستای مطمئنم به هیشکی آیدی ندم نمیدونستم که پارسی بلاگم........

بازم میگم از رابطه های دوستی و عشق و عاشقی تا اطلاع ثانوی متنفرم اما خودم پایه ی هر چیز دیگه ای هستم! همتونم که میاین اینجا و منو تنها نمیذارینو دوست دارم.

اینو خیلی زود تر از اینا باید میگفتم اما بازم ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه ست!

 




تاریخ : پنج شنبه 90/3/12 | 11:25 صبح | نویسنده : طلوع |